h1

Timpul zboară.

Iulie 31, 2009

A mai trecut o lună. Una de vacanţă… Oricum nu mă simt ca în vacanţă şi credeţi-mă, a fost cred că cea mai aşteptată vacanţă din viaţa mea. Am timp să mă revanşez. August! Dar cred că va fi şi mai urâtă luna asta. Adică deja mi s-a spus de prea multe ori că nu mai sunt la fel, că m-am schimbat ( apropo am ajuns înapoi la 52 kilograme:D ), aşa că nu văd să se mai schimbe ceva. Oricum am câteva emoţii. De ce ? Pentru că nu ştiu ce va urma. Nu mi-e frică sunt doar… curioasă! Cred că de mult nu mi-a mai fost frică de ceva nou. În general, noul mă sperie. Nu şi de această dată. Să mă fi schimbat cu adevărat precum se spune? Posibil. Mă simt eu altfel, dar credeam că e doar o perioadă. Cine ştie. Ce-o fi o fi.

A! Am o rugăminte. Ce flori portocalii sau mov cunoaşteţi? Eu nu ştiu prea multe. Şi am nevoie de multe multe.

Acum plec la film. Mă duc să văd iar Harry Potter. De data asta sper să nu mă mai ia somnul. O seară răcoroasă!

P.S. Povestea, în curând! Staţi aproape!

One comment

  1. Crizantemele sunt portocalii. Irisi sunt mov. Si hai o data cu povestea aia… :-w



Lasă un răspuns

