h1

Sunt femeie!

August 4, 2009

M-am privit mai atent în oglindă şi mi-am dat seama că nu mai sunt deloc cum eram. Nu mă mai recunosc. Mi-am dat seama că ceva e departe de mine, fata alintată şi morfturoasă şi fricoasă, panicată, care rade mult, naivă. A murit. În urma ei au rămas doar amintiri.

Poate doar înfaţişarea nu arată uneori a femeie, dar restul e femeie. Sunt femeie! O femeie puternică, ambiţioasă. O femeie care ştie să-şi ascundă durerile şi care nu se teme de greu. O femeie care ştie să se descurce chiar şi în situaţii limită fără a creea panică. O femeie care nu se teme de viitor. O femeie care poate fi fericită şi fără un bărbat.

Sunt femeie şi sunt mândră de asta!

P.S. Acest post este pentru cei care credeau că încă mă cunosc. Vă înşelaţi amarnic. A! şi nu e doar scris, e realitate.

4 comentarii

  1. poate ca in sfarsit…te’ai trezit la realitate… si nu o zic in mod rautacios…


  2. O adevarata DECLARATIE DE INDEPENDENTA A FEMEII, continua tot asa…


  3. as vrea si eu sa fiu asa…


  4. […] înceapă să mi se râdă în faţă şi să mă întrebe : ” Unde e femeia care spuneai că eşti?”. E greu. Mi-e greu. Sper să treacă repede. […]



Lasă un răspuns

