h1

Depresie.

Septembrie 15, 2009

Mda, cred că am intrat într-o depresie. De ce? Nu ştiu. Am mai multe motive. A început şcoala, e toamna, e ultimul an de liceu, e plictiseală… Serios, mă plictisesc. Aş vrea să iau o pauză de la toate, să mă rup de realitate măcar 2 zile. Să merg să vizitez ceva, să ma plimb, să ma bucur de un aer curat. Aşa voi putea face faţă şi începutului de an şcolar că momentan nu prea sunt în formă. Dar nu e chiar uşor să mă rup de realitate precum doresc. E nevoie de loc, de timp, de oameni cu care să te relaxezi. Şi e greu să găseşti pe cineva în perioada aceasta când toţi au fost în vacanţa, în excursii… Asta e. Cred că mă voi limita la camera mea ca spaţiu şi muzica va fi prietena mea. Acum să-mi găsesc şi timp. Trebuie să-mi revin. O să-mi revin. Cât mai repede căci ceasul ticăie, timpul trece. E cam târziu. Ar trebui să fiu în pat. Mâine şcoală. Sper ca mâine să nu mă mai duc degeaba la şcoală ca şi azi când nu s-au prea deranjat domnii profesori să vină. De ce? Nu ştiu. E grevă? Habar n-am. Somn uşor.

3 comentarii

  1. iesi din ea !


  2. Da, da iesi din ea. Repejor. Avem nevoie de tine vesela, mai fata :)). Hai, hai! Lasa depresiile. Vine weekendul 😀


  3. pauza va trebui cam tot timpul…dar cine ne-o da…lasa ,scapi de depresie jucand carti la scoala…in pauze…sa treaca timpul mai repede..si facand ceva..nu stand degeaba…si amuzandu-ne de alte chestii din jurul nostru….cam asta e viata din liceu.



Lasă un răspuns

