h1

Stresată!

Octombrie 1, 2009

Da, aşa sunt! Stresată tare! ( unii ar spune că sunt stresantă mai mult decât stresată, dar eu îi stresez pentru că sunt stresată. A sunat ciudat, urât, dar aşa e! ). De ce? Din cauza BACului, a vremii, a felului meu de a fi, a stilului meu de a face din ţânţar armăsar… Nici nu ştiu exact! Problema e că sunt agitată, nu am răbdare deloc, sunt insuportabilă, vorbesc mult şi prost, trec de la o stare la alta foarte uşor. Sunt taaare ciudată. Clar! Problema e că nu mă simt în stare de nimic şi ar trebui să mă apuc de treabă, dar cum?! Sper că începutul acesta de lună să aducă şi pentru mine mai multă linişte.

Lasă un răspuns

