h1

7. Şapte

Octombrie 9, 2009

Mama Jessicăi a căzut când a auzit. A stat leşinată câteva minute. Jess începuse să plângă, Edward nu ştia ce să facă. Se trezi doctoriţa şi a spus:

– Faci avort! Nu pot suporta o asemenea ruşine. Este mult prea mult.
– Dar mamă, nu vreau să avortez!
– Niciun cuvânt! Nicio lacrimă! Cunosc o clinică. Vom merge chiar mâine dimineaţă. Era ceva la care nu mă aşteptam… Şi tu Edward ai lăsat-o să facă aşa ceva? Mi-ai spus ca vei avea grijă de ea. Nu pot să cred! Şi tu m-ai dezamăgit!
– Edward nu are nicio vină! Şi chiar m-a ajutat tare mult, să ştii! De mine poţi spune ce vrei, dar el…el e prea bun.
– Mulţumesc Jess, dar cred că mă descurcam, nu trebuie să te chinui tu, pot şi singur. Dar îţi mulţumesc.
– Oricând! Mamă nu voi avorta!
– Da mamă, Jess nu va avorta! Dacă ţie nu-ţi convine ca ea să-şi păstreze copilul eu mă voi muta cu ea, voi abandona şcoala, voi munci pentru noi, vom fi bine, să ştii. Nu-mi pasă ce va trebui să fac. Jessicăi şi copilului nu le vor lipsi nimic. Eu voi fi alături de ei!
Jess a început să plângă. Mama a leşinat iar…
Edward a strâns-o în braţe pe Jessica, apoi au trezit-o pe mama lor..
– Plecaţi! Acum! a ţipat doctoriţa.
Atunci Edward i-a şters lacrimile Jessicăi, a luat-o pe mână şi au ieşit
din cabinet.

– Edward, tu ai vorbit serios? Ai face asta pentru noi? Nu vreau să renunţi la şcoală, nu trebuie să munceşti. Mama te va ierta.

– Ştiu, dar asta vreau să fac. Asta îmi spune tot, inima, mintea.. Simt că trebuie să te protejez.

Atunci Jess l-a sărutat. Edward nu a respins-o. Imediat Jess şi-a dat seama ce face şi s-a dat înapoi. Se detesta. L-a sărutat pe fratele ei… A început să vorbească urât de ea. Edward ca să o facă să nu mai spună lucruri urâte a sărutat-o şi el. Jess i-a zis că nu e deloc bine ce fac: un copil şi îndrăgostită de propriul frate, era prea mult chiar şi pentru ea. Edward i-a zis:

– Nu suntem fraţi! Stai liniştită!

– Nu suntem fraţi? Ce tot spui acolo?!

– Am găsit zilele trecute nişte hârtii… tu nu eşti sora mea. Ai fost înfiată. Nu ştiu de ce. Doar atât ştiu. Hai sărută-mă.

Jess nerezistând l-a sărutat…

One comment

  1. wow…
    ce continuare…
    foarte frumos:X>:D<



Lasă un răspuns

