h1

M-am săturat!

Octombrie 18, 2009

M-am săturat de oameni nesimţiţi, de oameni insistenţi, de proşti, de glumeţi, de handicapaţi. M-am săturat de vremea de afară, de şcoală, de mofturile mele, de stările mele… M-am săturat de ipocriţi, de fraieri, de pupincurişti, de interesaţi, de plângăcioşi. M-am săturat de gălagie, de emisiuni proaste, de vise, de monotonie. M-am săturat!

Vreau linişte. Multă! Vreau căldura, bucurie, viaţă, dragoste, libertate, putere, curaj. Vreau departe de lumea asta.

E greu! Întrebarea e: Mai pot?

2 comentarii

  1. Eu pot! Remember?


  2. […] deschis Blog deschis « Vreau…! M-am săturat! (2) octombrie 31, 2009 M-am săturat de comentarii, de presupuneri, de secrete, de lucruri ascunse… M-am săturat de răutăţi, […]



Lasă un răspuns

