h1

Goliciune.

Octombrie 25, 2009

Da! E gol! Afară! Nu sunt oameni deloc pe stradă. Şi nu, nu e frig. Azi chiar a fost cald. Şi ieri a fost. Am înţeles că e toamnă, că lumea îşi petrece timpul prin cluburi, cafenele, malluri şi alte locaţii. Dar e cald! Poate sunt eu de modă veche. Dar de obicei când am ocazia să ies la aer, ies. Mai ales când e o vreme plăcută. Unde sunt oamenii? De ce se ascund?

Lucrul acesta mă face să-mi fie dor de vară, de agitaţie, de oameni. Momentan, aştept Crăciunul cu nerăbdare. Am început chiar să vorbesc tot mai des despre asta. Ce-i drept nu e prea bine să mă entuziasmez, dar nu pot să nu mă gândesc că e din ce în ce mai aproape şi eu nu am niciun plan. Ştiu doar că vreau să fie cel puţin la fel de frumos ca, cel de anul trecut. Da, ştiu că tocmai am devenit melancolică. Nu-i nimic. Îmi va trece repede. Sunt sigură!

Cam atât. Somn uşor.

P.S. Diseară se doarme/se munceşte/se petrece cu o oră mai mult.

5 comentarii

  1. Lumea imi face loc mie, de aceea nu sunt pe strada. Asta sau se odihnesc cu o ora mai mult, ca sa munceasca/ petreaca cu o ora mai mult ;).


    • Ce dobitoc :))))))


    • Ciudat! Ca nici tu nu prea iesi din casa.


  2. Ciudat …nu stiam ca sunt urmarit ;))


    • nu esti urmarit, nici nu`ti tin evidenta 😛



Lasă un răspuns

