h1

M-am săturat! (2)

Octombrie 31, 2009

M-am săturat de comentarii, de presupuneri, de secrete, de lucruri ascunse… M-am săturat de răutăţi, de nedreptăţi, de dulcegării, de încercări eşuate. M-am săturat să fiu văzută precum nu sunt. M-am săturat de bârfă. M-am săturat de vorbe. M-am săturat de rău.M-am săturat de zâmbete triste şi false. M-am săturat de gesturi impresionante. M-am săturat de plictiseală, de agitaţie, de false alarme, de ameninţări, de laude…

M-am săturat! M-am săturat de fiinţele indecise… M-am săturat de multe. Atât de multe că le pierd şirul… Ce să fac?

4 comentarii

  1. Esti vazuta asa cum te arati…daca te arati cum nu esti…asa vei fi vazut(a). In general vorbind. Ce sa faci? sa le lasi balta, prea iti faci inima rea. Aiurea de tine;)).


  2. Sa te calmezi. Sa vezi intr-o culoare mai deschisa lucrurile. Nu e chiar negru totul. haaai! ca stiu ca poti.


  3. […] săturat! (3) M-am săturat de starea mea de nelinişte. M-am săturat de proştii care se cred deştepţi. M-am săturat să te visez şi […]



Lasă un răspuns

