h1

Trebuie…!

Noiembrie 3, 2009

Am început săptămâna aceasta tare prost. Am început chiar luna noiembrie foarte prost. Nu mă simt bine. Nu sunt bine. Nu ştiu cum să fac să fie bine. Iar mi-e frică. Vreau multe. Vreau să scap de multe. Vreau să fiu înţeleasă, vreau să mă fac înţeleasă. Vreau să fiu mai puternică…

Sper să ies repede din starea aceasta. Din melancolia sau depresia ( sau ce-o fi ea ) de noiembrie. Trebuie să pot mai mult. Trebuie să am ce-mi doresc. Trebuie… Trebuie să trăiesc nu doar să supravieţuiesc. Trebuie…!

Lasă un răspuns

