h1

După 18 ani şi jumătate…

Noiembrie 12, 2009

… Am realizat că nu ştiu nimic să fac, nu ştiu nimic, nu pot nimic, sunt nimic…

După 18 ani şi jumătate eu nu ştiu să fiu frumoasă ( atât la interior cât şi la exterior), nu ştiu să fiu bună, dar nici rea, nu am niciun hobby, nu ştiu ce vreau să fac exact, nu ştiu nici ce nu vreau să fac, nu am nimic al meu…

După 18 ani şi jumătate eu nu sunt implicată în nimic. Nu am nicio activitate, nu particip cu nimic la nimic. Nu ştiu să fac nimic. Nu pot să fac ceva cum trebuie. Nu ştiu ce mi-aş dori… Adică aş vrea multe lucruri, dar ce rost are să le doresc când simt că n-o să le pot avea niciodată? Mai rău fac… Alţii la vârste mai mici au merite, ştiu ce vor să fac, au planuri, idei… La mine toate indică un zero. Un mare zero!

Ciudat e ca nu-mi găsesc rostul. Şi sunt de părere că toţi avem un rost. Cât mai am de aşteptat? M-am săturat…  Poate totuşi îmi găsesc un merit, acela că nu m-am apucat de chestii pe care să nu le pot duce la sfarşit sau de care sa-mi pară rău.. Poate acesta e şi motivul pentru care eu nu am făcut nimic până acum.. Îmi pare rău că nu am nicio aşteptare de  la mine… Dar poate într-o zi va veni ceva şi pentru mine, nu? Eu aşa sper…

One comment

  1. poate ai un rost, dar inca nu ti-ai dat tu seama, nu tot ti se arata sau ti se da. oricum e ceva, poate vrei prea mult de la tine.



Lasă un răspuns

