h1

Rău!

Noiembrie 19, 2009

M-am săturat! M-am săturat de drumul spre şcoală şi înapoi… M-am săturat de frigul de afară. M-am săturat de şcoală. Ştiu că mai am puţin, dar tocmai acest puţin mă sufocă! Vin sărbătorile, n-am plan, n-am bani. Vine Bacul, nu am învăţat nimic, nici nu mă simt în stare. Nici nu ştiu ce să învăţ, nu ştiu nici ce ştiu, nici ce nu ştiu… Profesorii la obiectele de Bac nu-şi dau deloc interesul. Poate la matematică ce se mai chinuie, dar acolo nu mă pricep eu…

M-am săturat să mă tot simt rău, să fiu tristă… Vreau multe de la mine. De la tine. Am nevoie de tine. Cum să fac? Mi-e greu. Trebuie să-mi găsesc un refugiu. M-am gândit la unul, dar mi-e teamă că e imposibil deocamdată. E greu! Foarte greu! Mi-e greu! M-am săturat să mă simt aşa… Dar nu mă pot împotrivi de fiecare dată… Nu mai pot lupta cu mine mereu. Dacă strig după ajutor, vii să mă salvezi ca altădată? Vreau să cred că da… Te rog, nu mai fugi, ajută-mă…!

One comment

  1. Buna Ingeras. Am citit cu nespusa atentie blog-ul tau si sincer am ajus la o singura concluzie trebuie sa te indragostesti sa iubesti cu pasiune pe cineva si astfel o sa-ti revina pofta de viata. Ai sa privesti altfel lucrurile. Si cum se spune padurea devine verde si pasarile incep din nou sa ciripeasca ,cerul senin si soarele iti scalda in razele sale obrajii.Florile infloresc si te bucura cu parfumul lor etc. Vei simti altfel viata. Energiile tale sunt blocate si din cauza asta apar mai mereu inertii , plictiseli etc.Vorbim daca doresti.



Lasă un răspuns

