h1

Scrisoare către Moş Crăciun

Decembrie 14, 2009

Dragă Moşule,

Încă din primele rânduri vreau să-ţi mărturisesc că nu ne-am întâlnit niciodată, deşi am încercat să dau de tine de câteva ori. Nu ştiu sigur dacă mă cunoşti plus ca tu eşti destul de în vârsta şi nu aş vrea să mă confunzi aşa că mă voi prezenta.

Sunt Alina. Alina-Georgiana. Din Iaşi. Am câţiva anişori, mai exact 18 ani. Sunt mai zăpăcită de felul meu, dar cred că asta mă face să par simpatică. Nu am mulţi prieteni. Nu prea îmi place şcoala, dar o frecventez ( o să te rog să apreciezi acest lucru mai mult decât ar trebui, e un efort totuşi, să faci ceva ce nu îţi place, nu crezi? ). Sper că acum ştii cine sunt şi îţi pot spune ce vreau eu anul acesta să primesc de la tine.

Ei bine, anul acesta, ( chiar dacă nu am fost atât de cuminte ) îmi doresc multe. Vreau multe! Vreau să faci să ningă de Crăciun, vreau să vii la toţi cei pe care îi îndrăgesc cu ceea ce îşi doresc ( în limitele bunului simţ ), vreau să mă ţii sănătoasă şi fericită, vreau să mă ajuţi să-i fac fericiţi pe toţi din jurul meu, vreau să primesc şi eu un cadou, o excursie undeva. Cam atât acum. Mai multe când, sper eu, ne vom vedea. Atunci vom putea vorbi, îţi voi explica de ce aş avea nevoie de o garsoniera la anul, poate şi de o maşina, şi vei încerca să mă ajuţi.

Mulţumesc că ai citit scrisorica mea.

Cu drag, Alina.

P.S. Ţi-am pregătit şi o poezie, chiar două.

7 comentarii

  1. Alina, esti un copil dulce.Chiar meriti sa primesti ce-ti doresti, ba chiar si mai multe.la varsta mea, vei scrie poate altfel de scrisori Mosului, asa ca grabeste-te acum si bucura-te de darurile astea mici si unice…Sarbatori fericite!
    PS:Sper sa nu te intristezi cand vezi ce ii cer eu mosului.


    • Multumesc. Sper sa primesc 🙂


  2. Moş Crăciun NU exista. [-(
    >:)


  3. din moment ce ai acpoerit toata tara cu zapada cred ca vei primi un bloc intreg


  4. Sa`i spui si de mine ;;)


  5. […] altfel « La mulţi ani! E vina mea..? martie 11, 2010 Ziceam aici că-mi doresc să ningă. Şi a nins. Şi încă ninge… E vina mea? Îmi retrag cuvintele. Nu […]



Lasă un răspuns

