h1

Încă o dată: Leapşa!

Decembrie 17, 2009

A venit şi rândul meu să răspund provocării lui Cornel.

De ce îmi place iarna? Păi îmi place iarna pentru ca e zăpadă, pentru că marchează sfarşitul, dar şi începutul. Îmi place iarna pentru beculeţele de pe stradă. Îmi place pentru că e Crăciunul, din punctul meu de vedere cea mai frumoasă sărbătoare a anului. E drăguţă forfota care se creează. Îmi place mirosul iernii. Îmi place scărtâitul zăpezii. Îmi place că e vacanţă. Îmi place chestia cu împodobitul bradului. E frumos şi cu colinda. Numai că nu prea mai sunt colindători. E mai frumoasă iarna când eşti copil. Cu cât creşti parcă îi mai găseşti ceva urât. Cred că asta e tot cu părţile bune.

Ce nu-mi place? Nu-mi place frigul, dar deloc. Adică nu ştiu, mă enervează că trebuie să-mi iau multe haine, îmi pierd mobilitatea care nu chiar perfectă. Mă şi ud. Răcesc! Nu-mi place că circul greu. Nu-mi place momentul topirii zăpezii deloc. Mă murdăresc, e ud. Nu-mi place că trebuie să merg numai uitându-mă la picioare ca să nu cad. Şi cam atât.

Scuze că am răspuns atât de târziu. Dar mai bine mai târziu decât niciodată.

4 comentarii

  1. baga’mi’as, eu am uitat sa zic de beculete, :D. La naiba :))


  2. La linia de sosire scrie inceput de drum!
    intelegi tu bine ce vreau sa zic…referitor la faptul ca iarna e un inceput si un sfarsit 🙂



Lasă un răspuns

