h1

Încă puţin

Decembrie 17, 2009

Mai e doar o săptămână până la Crăciun. Eu fără planuri, idei, oameni. Ciudat pentru că la începutul vacanţei părea să existe un plan. Un plan care s-a spulberat repejor. Dar sper că se va găsi ceva şi pentru mine ( sau nu).

Măcar e zăpadă. Multă zăpadă. Ninge de 3 zile în continuu. E destul de frig, dar nu am rezistat să nu ies un pic măcar. Deşi pe o asemenea vreme e bine să stai în casă acompaniată de o carte bună, de un film bun, de o muzică drăguţă şi de ceva de băut ( o ciocolată caldă, un vin roşu, vin fiert, fiecare ce pofteşte ). E simpatică iarna. Păcat că dacă trebuie să ieşi  din casă trebuie să ai un echipament adecvat. E frig, te uzi, răceşti.

A trecut ceva din vacanţă şi nu am făcut mai nimic. Adică nu ştiu când s-a scurs o săptămână. Dar mai am timp să mă adun şi să încerc să fac ceva util şi distractiv. Pe la începutul lui octombrie ziceam că vacanţa aceasta o voi petrece cu burta pe carte ( vine Bacul ), dar nu… nici nu am vrut să văd cărţile. Poate voi încerca să fac ceva şi pentru şcoală. Mai vedem. Cred că mai e timp. Sau nu? Voi vedea…

One comment

  1. nu s’a scurs o saptamana, e abia joi ;), gandeste pozitiv 🙂



Lasă un răspuns

