h1

Leapşa.

Decembrie 17, 2009

Nu am mai scris de mult timp, dar am fost plesnită provocata la o leapşa despre iarnă de Cornel.

Păi iarna nu-i chiar anotimpul meu preferat. E frig şi trebuie sa mă îmbrac gros şi nu-mi place. E fain că e zăpadă, dar să fie numai aşa oleacă. Dar ţine prea mult. Nu-mi plac petardele. Nu-mi plac mascaţii aia care umblă aşa câte mulţi şi sunt urâti. Amintiri neplăcute cu ei din copilarie. :)) M-au speriat taree şi au vrut să-mi fure banii care îi aveam şi pentru care urasem o zi întreagă. :))

E amuzant că în vacanţa asta de Crăciun, lumea manacă mult si se îngraşa. Când mergi la şcoala după, evident nu lipsesc chestii de genu ” Vaai ce te-ai ingrăşat. ”  „Daa..ştiu. Am mâncat într-una..Trebuie să slăbesc. ”

În preajma Crăciunului şi a Revelionului cunoscuţii (chiar şi unii pe carenu-i prea ştii, sau ai uitat de ei)  încep sa-ţi trimită mesaje ( asta în caz că nu trimit un simplu mass pe messenger) . Îţi scriu acolo poezii, romane tot ce găsesc. Până aici toate bune şi frumoase.  Dar bineînteles că eşti obligat sa-i răspunzi tot cu o urare din aia cu rimă. Dacă nu faci asta încep sa intre la banuieli cum că nu le-ai fi primit mesajul. Şi când te vad prima dată te intreabă „Ai primit mesajul meu ? ” Eventual mai încep să-i înşire pe toţi cei de la care au primit mesaje, să vezi că nu eşti printre ei. :))

Îmi place să fac bradul. Să ma joc in zăpadă, nu prea mult că îngheţ. Cadourile de crăciun..daa. Atmosfera care se creează de crăciun. Mirosul de portocală pe care îl asociez crăciunului. Îmi place când ninge tare şi cu fulgi mari mari. Bomboanele de pom. Ciocolata caldă. Vinul fiert. Cum scârţie zăpada când calc pe ea.

Cam ajunge, deşi cred că ar mai fi, dar numi vin acuma. 😕

Sărbători Fericite. Şi fiţi cât de cuminţi vreţi voi că Moş Crăciun nu există şi deci nu stă cu ochii pe voi. :))

2 comentarii

  1. haha, nu iti place sa te imbraci zici ? ;))


    • scrie ca nu imi place sa ma imbrac gros. iarna e frig si trebuie sa imi iau multee haine ca sunt friguroasa si ma simt exact ca louie.:))



Lasă un răspuns

