h1

Verdict: vinovată!

Decembrie 18, 2009

Sunt vinovată pentru că nu ţi-am dat mai mult.

Sunt vinovată pentru că nu am făcut mai mult.

Sunt vinovată pentru că nu te-am iubit mai mult.

Sunt vinovată pentru că nu am putut să fiu mai mult.

Sunt vinovată pentru că am renunţat prea uşor.

Sunt vinovată pentru că nu te-am ţinut mai aproape.

Sunt vinovată pentru că nu sunt lângă tine acum.

Dacă îţi era bine lângă mine nu mai plecai niciodată.

Sunt vinovată şi tu ai plecat.

Sunt vinovată. Am primit şi pedeapsă.

Pedeapsa cu moartea…

P.S. Eliberează-mă, te rog…

Lasă un răspuns

