h1

Acolo. (Capul sus!)

Decembrie 19, 2009

Da, sunt acolo. Sunt lângă tine. Da, ştiu că ai fugit de mine, dar am fugit după tine. Nu te puteam lăsa singur. Am simţit că ceva nu e în regulă. Nici acum nu e bine. Am simţit că vei avea nevoie de cineva. Şi am venit după tine.

Sunt lângă tine. Ştiu că nu eşti bine. Ştiu că ţi-e frică. Ştiu că te doare. Dar, capul sus! Să nu cazi. Rămâi în picioare. Ştiu că eşti puternic şi că vei trece şi peste asta. Şi aşa vei deveni şi mai puternic. Tocmai de asta am venit. Am venit să-ţi dau din puterea mea, să lupţi până la capăt şi să învingi. Amândoi ştim că după bătălia asta va mai urma încă una şi încă una şi încă una şi încă una şi încă una… Nu poţi ceda acum.

Capul sus! Sunt lângă tine…

2 comentarii

  1. capul sus si tu. ai grija de tine intai si apoi de altii. te`am pupat.


    • Eh, fac şi eu ce pot…



Lasă un răspuns

