h1

Şi pentru asta…

Decembrie 23, 2009

….îţi mulţumesc.  Pentru că ai fost acolo şi ai ştiu cum să mă calmezi când am avut nevoie. Pentru că ştii să mă faci sa râd şi să uit de prostiile ce îmi trec prin cap.

Chiar dacă au mai fost câteva divergenţe între noi, încă ne înţelegem grozav de bine.  Chiar dacă fac vreo tâmpenie, tu nu ma cerţi sau să mă critici, ci îmi eşti alături, mă linişteşti, mă calmezi, îmi dai o îmbraţisare şi zici ” Va fi bine. Calmeaza-te. ” O zici cu atâta încredere că ma faci să cred şi eu.

Aşa ciudăţică cum zici că eşti, şi cu toanele tale care le ai uneori eu te iubesc aşa. N-aş schimba nimic.

Mulţumesc, Alina. :*

One comment

  1. Multumesc. Oricand. Fac si eu ce pot.



Lasă un răspuns

