h1

Punct şi de la capăt.

Ianuarie 2, 2010

Suntem în 2010. A venit cam repede după părerea mea. A trecut repede 2009 deşi nu a fost un an prea bun. De fapt, 2009 a fost un an ca şi celelalte, cu bune şi rele, cu urcuşuri şi coborâşuri.

Ce vreau de la 2010? În primul rând: să trec clasa, să iau BACul şi să intru la facultate (deşi mai e doar jumătate de an încă nu ştiu la ce facultate să ma duc). Dar asta înseamnă să devin mai serioasă şi să-mi pun burta pe carte, să dau mai multă importanţă acestui lucru. Până la urmă de asta depinde viitorul meu. Aşa că trebuie să mă apuc de învăţat. Şi evident, după ce termin şcoala trebuie să găsesc ceva de lucru. Îmi doresc şi să mă mut de acasă. Poate voi reuşi. Sper! Încetul cu încetul, poate, poate.. şi cu ajutorul Lui Dumnezeu poate voi realiza acestea.

Ce mai vreau? Vreau să fiu mai curajoasă (de exemplu: se întâmplă să am idei şi să nu le spun şi ele să fie bune şi să-mi pară rău ). Vreau să-mi păstrez prietenii şi să-mi întăresc relaţia cu ei şi mai mult. Nu cer mai mulţi. Sunt buni cei pe care îi am. Foarte buni. Cred că mi-ar fi greu să mă ataşez de altcineva.

Cam atât. Acum să fiu destul de sănătoasă să duc acestea la bun sfârşit. E mult ce vreau? Eu cred că aproape oricine de vârsta mea îsi doreşte independenţa.

Voi ce vă doriţi?

5 comentarii

  1. pai eu zic ca nu ceri prea mult. trebuie sa te straduiesti si vei reusi. :*


    • partea cu straduitul ar fi provocarea pentru mine.


  2. ca sa obtii ceea ce vrei accepti orice provocare.


    • stiu. asta imi doresc sa fac. sa depasesc orice provocare, oricat de grea ar parea ea.


  3. succes si sper sa reusesti tot ce ti-ai propus:X



Lasă un răspuns

