h1

…când ţi-e dor

Ianuarie 5, 2010

Atunci când ţi-e foame, sete, frig faci tot posibilul să procuri ce ai nevoie pentru a-ţi potoli nevoia. Dar când ţi-e dor ce te faci ? Chiar doare. Poate te mai uiţi la vreo 2-3 filme, dar degeaba gândul îţi zboară la acea persoană sau acele vremuri de care ţi-e dor. Cum e sa-ţi fie dor de el/ea atât de tare incât fiecare obiect din casă parcă iţi aduc aminte de el/ea ?

Când simţi că iţi este atât de dor cum nu credeai ca iţi va fi vreodată de cineva, şi nu ştii cum sa faci ca totul să treacă mai repede. Îţi cauţi tot felul de ocupaţii dar el/ea tot aleargă prin mintea ta. Şi ce poţi sa faci ? Eu personal când mi-e dor încerc să stau cât mai mult timp cu prietenii, dacă stau singură gandurile ma duc departe si ma chinui singură. Mănanc mult. Încerc să fac lucruri pe care le face şi el.

Tu ce faci când ţi-e dor  ?

4 comentarii

  1. Eu nu mananc. Eu… ori caut o forma de a aduce persoana mai aproape ori incerc sa fac orice, sa`mi tin mintea ocupata, desi e in zadar. Dorul nu te lasa repede. Greu scapi de el…


    • aşa-i, greu cu dorul


  2. Eu citesc. Ma ajuta sa nu ma mai gandesc la el. 😉


  3. 🙂 dragut . lasa o sa treaca dorul ai sa vezi . rezolvam noi … o sa te plictisesti de mine … o sa iti fie dor de dor apoi 😀



Lasă un răspuns

