h1

Gesturi frumoase.

Ianuarie 6, 2010

Am observat că oamenii au uitat să mai facă gesturi drăguţe. Probabil datorită monotoniei în care ne aflăm, sau a timpului insuficient, a problemelor care nu ne lasă să trăim, sau din cauza lenei.

Ei bine, eu m-am decis că trebuie să fac gesturi drăguţe mai des. De ce? Pentru că mă fac să mă simt mai bine. Şi evident îi înseninează şi persoanei celeilalte ziua. Doar că am o problemă. Nu prea ştiu ce înseamnă pentru unii „gest frumos”. Şi atunci mă gândesc… Dacă eu aş fi în locul lor ce ar putea să-mi facă ziua mai frumoasă? Şi nu ştiu dacă e tocmai bine… Pentru că nu ştiu dacă omul reacţionează ca şi mine.

Aşa că, sfatul meu, faceţi gesturi frumoase. O să vă simţiţi mai bine. Mai buni. Faceţi gesturile acelea pe care toată lumea le ignora. Telefonul acela de dimineaţă în care urezi o zi bună, sau micul dejun, sau un simplu zâmbet. Orice! Orice ar face pe cineva drag să zâmbească. Sper să-mi duc misiunea la bun sfârşit.

Voi ce gesturi frumoase aţi făcut în ultima vreme ?

2 comentarii

  1. multumesc. :*


    • Nu ai pentru ce, ti`am zis 🙂



Lasă un răspuns

