h1

Îţi pasă ?

Ianuarie 7, 2010

Ok. Să nu mă mai amăgesc. Bănuiesc că, chiar nu-ţi pasă. Am fost naivă şi am crezut că îţi pasă. Nu serios, îţi pasă ? Îţi pasă că mă doare ? Îţi pasă că eu chiar mi-am facut speranţe ? Îţi pasă câte gânduri îmi trec când ştiu că eşti cu ea ? Îţi pasă că mă gândesc la tine ? Îţi pasă că stau lângă telefon, poate poate sună ? Îţi pasă că încă mai simt fluturi în stomac ?

Îţi pasă cum mă simt ? Îţi pasă ce simt ? Îţi pasă că am plâns ? Îţi pasă că sunt tristă ? Îţi pasă că mi-e foarte dor de tine ? Îţi pasă că vreau să te văd măcar ? Îţi pasă că suni şi când vreau să-ţi spun ce/cum mă simt, închizi ? Îţi pasă că nu pot să te sun, sau să dau de tine în vre-un fel, pentru că eşti cu ea ? Îţi pasă că mi-e dor cum nu mi-a mai fost niciodată ?

Nu, serios acuma…chiar îţi pasă ?

Mie îmi pasă, şi doare..

3 comentarii

  1. Nici el nu cred ca stie… Nu te mai chinui :*


    • de-ar fi asa usor. dar nu pot. ptr ca doare.


  2. uite ca stie . si nu o sa te mai lase sa suferi 🙂 :*



Lasă un răspuns

