h1

Oare cât mai durează ?

Ianuarie 11, 2010

Nu mai trece. Şi nu ştiu ce să fac. Nu pot vorbi. Nu pot dormi. Nu pot mânca. Nu am stare. Nu pot zâmbi. Nu face nimic. Mă simt aşa… ca o legumă. Mi-e frică. De ce nu-mi trece? De obicei depăşeam momentul în câteva zile. Acum nu mai trece, din contră, parcă doare şi mai tare. Am ajuns oare în momentul acela de care toţi ne temem? Nu vreau să trăiesc în stare aceasta toată viaţa, dar parcă nu mai am putere… Şi am încercat orice. Nu pot. Nu-mi iese. Nu pot ! De ce? Nu mai vreau! M-am săturat… Oare trebuia să mai aştept? Sau e din cauză că îmi doream ceva cu adevărat ? Să fie aceasta o adevărată dezamăgire ? Sau poate ceva mai mult?

Da, ştiu că e şi vina mea. Dar nu mai pot. Am obosit. Aş vrea ca totul să fie mai uşor…

3 comentarii

  1. Cât pot abera femeile…


  2. Nu pot sa cred!!! Ce s-a intamplat?


  3. Tocmai asta e: că nu se întâmplă nimic.



Lasă un răspuns

