h1

Nu ştii nimic!

Ianuarie 14, 2010

Azi sunt tare revoltată! Nu am mai fost de mult aşa! De ce? Pentru că mă enervează toţi oamenii care îşi dau cu parerea despre mine fără să ştie bine cum mă cheamă.

Aşa că vă zic celor care fac presupuneri despre mine să o lăsaţi baltă. Ai o nedumerire ? Vii să mă întrebi! Nu stai la cioace cu alţii despre mine că din câte ştiu nici n-am dat în cap cuiva, nici vreo clădire n-am ridicat. Aşa că eu nu găsesc motiv pentru care să mă ai ca subiect. Nu mai spun că nu aveţi nicio idee despre cum sunt, cine sunt. Nici nu-mi pasă! Nici nu vreau să mă cunoasteţi, nu meritaţi să mă cunoaşteţi. Pentru că eu nu sunt ca voi şi clar că voi nu sunteţi ca mine. Suntem incompatibili! Nu mai încercaţi să-mi zâmbiţi că nu mă interesează prietenia voastră! Nu mă interesează de voi. A! nici războaie nu vreau. Nu! Vreau să fiu lăsată în pace! Atât! Nu vă mai daţi cu părerea. Nu mă interesează!

2 comentarii

  1. invata`te sa zici „nu`mi pasa!” de cate ori se intampla ceva de genu`… incearca! 3 zile! 1 saptamana! si vezi daca e mai bine…


    • degeaba zic, daca eu nu simt asta.



Lasă un răspuns

