h1

De ce urăsc lunea?

Ianuarie 18, 2010

Personal, urăsc lunea. Am câteva motive: trezitul dimineaţa forţat, de fapt, asta e că nu mă trezesc cum îmi propun şi astfel se mai adaugă câteva motive, timpul insuficient de pregătire care include nemâncatul, graba care strică treaba plus eventuale întârzieri.

Nu suport lunea dimineaţa! Da, ştiu că ar trebui să mă trezesc bine pentru a începe săptămâna bine. Dar nu pot. Nu fac nimic care să-mi placă atât de tare încât să sar din pat vioaie. Am încercat să văd şcoala ca pe ceva atractiv, evident că nu am reuşit.

Totuşi, mai e şi duminica. O altă zi urâtă. Duminica prevesteşte venirea zilei de luni. Dacă ar fi să mergem pe principiul acesta fiecare zi ar fi urâtă. Dar nu, pentru mine, doar lunea e urâtă!

Cam atât! O zi frumoasă!

One comment

  1. eu o urasc ca am 2 de rom 2 de franceza si unu de muzica



Lasă un răspuns

