h1

Prietenie

Ianuarie 22, 2010

Prietenie- un cuvânt mare aş spune eu. Un cuvânt care înseamnă altceva pentru fiecare. Unii pot considera prieten pe cel cu care joacă în fiecare săptămână fotbal, alţii pe cea cu care merge la cumpărături lună de lună. Ei bine, pentru mine, prieten este acela care e lângă mine indiferent de situaţie. Prieten este acela pe care mă pot baza, acela în care pot avea încredere, căruia i se poate citi în ochi că îi pasă de mine, acela cu care pot râde şi plânge, acela care atunci când sunt lipsită de putere mă cară în spate, acela care mă încurajează, acela care mă suportă, acela care ţine la mine…

Păcat doar că în aceste vremuri nu se mai găsesc astfel de persoane. Fiecare e pentru el, fiecare să râdă de tine, sa te înşele mai tare, să profite, să facă orice îi aduce lui satisfacţie…

Să ştii că doare…

UPdate: Un cuvânt prea mare. N-o să-l înţelegi niciodată!

2 comentarii

  1. eu numesc „prieteni” persoanele la care tin si care nu imi sunt rude… si sunt destul de multe… dar, de multe ori, mi s-a demonstrat ca reciproca nu e intotdeauana valabila, asa ca o „rezolutie” pe 2010 ar fi sa invat sa mai spun si „amic”


    • asa`i… cuvantul prieten e prea mare pentru ce se intampla acum intre oameni 😦



Lasă un răspuns

