h1

N-aş schimba nimic.

Ianuarie 26, 2010

Dacă dimineaţă voiam ca totul să se schimbe, acum nu mai gândesc la fel. Nu mai vreau. Îmi place de noi, aşa. Nu prea ştiu ce înseamnă acest aşa. Dar îmi place. Poate nu mereu, poate încă îmi doresc mai mult, dar să spunem că mă mulţumesc cu ce am, ce primesc, deşi nu prea sunt genul care se mulţumeşte cu puţin. Adevărul e că nu ştiu ce înseamnă puţin când vine vorba de tine. Da, recunosc că vreau mai mult, nu aş spune nu la mai mult, doar dacă mai mult ar însemna să nu mai fim ca acum. Da, regret o mulţime de lucruri. Aş fi vrut să fie altfel. Dar e bine şi aşa. Cred că m-am resemnat. Cred! Nu sunt sigură. Tot ce ştiu e că acum nu aş vrea să schimb nimic: eu, tu, noi…

2 comentarii

  1. Fă-o, totuşi.


    • Ce anume? Schimbarea? Dar nu vreau.. Sunt bine asa. Acum!



Lasă un răspuns

