h1

Sentiment.

Ianuarie 27, 2010

De câteva zile am un sentiment ciudat. Nu e continuu. Mă cuprinde doar  uneori şi doar când mă gândesc prea mult la anumite chestii. Simt cum parcă sufletul vrea să iasă din mine şi să fugă, să danseze, să se simtă liber, fără nicio obligaţie. Personal, n-am mai simţit atât de tare acest lucru. Da, mi s-a mai întâmplat, dar nu la o asemenea intensitate. Efectiv simţeam că vreau să ies din mine. Mă sperie. Adică nu ştiu ce să fac. Timp de distracţie nu prea am. E vacanţă, dar trebuie să învăţ şi momentan sunt şi răcită şi vremea de afară nu-mi permite decât distracţie la domiciliu. De asta nu-mi place iarna. De fapt, frigul nu-mi place că nu pot ieşi. Poate totuşi mă voi elibera zilele acestea. Sper.

One comment

  1. Am inteles ca e vacanta, trebuie sa iesi macar putin, asa nu vei putea invata pentru ca gandul tau va fi departe.



Lasă un răspuns

