h1

Nimic nou.

Ianuarie 28, 2010

În ultimele zile simţeam ceva altfel în mine. Ajunsesem să fiu mai calmă, mai înţelegătoare, mai răbdătoare, mai îndrăzneaţă. Azi mi-am dovedit că nimic nu e altfel. Totul e la fel. Eu sunt la fel. La fel de ştearsă şi cu încă o dezamăgire în dosărel. Am zis că n-o să mă las cuprinsă de tristeţe şi că nu mă voi urâ. Evident, n-am rezistat să nu-mi spun iar că nu sunt bună de nimic. De fapt nu ştiu cât de rău îmi pare de mine. Mai grav e că am dezamăgit şi pe altcineva. De asta îmi pare şi mai rău, de asta mă simt şi mai îngrozitor. Doar că momentan nu pot face nimic. Nu mai vreau să mai fac ceva. M-aş opri din toate. Aşa aş putea fi sigură că nu mai e nimic de distrus, nimeni de dezamăgit. E ciudat şi trist pentru că, cândva voiam multe, puteam mai multe. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu mine.

P.S. Îmi pare rău..

One comment

  1. Asta arata ca se poate. Nu te da batuta.



Lasă un răspuns

