h1

Despre vise.

Ianuarie 29, 2010

Cornel m-a provocat să scriu despre visele mele. Ok! Problema e că acum ceva timp credeam în ele şi îmi placea să visez. Dar în ultima vreme au cam dispărut fiindcă eu le-am alungat. Mă faceau să mă simt bine 2 minute şi 3 zile să fiu tristă. Aşa că n-am mai suportat şi mi-am interzis să visez. Ce-i drept n-am spus nimănui niciodată visele mele. Aşa că…

În primul rând îmi doresc mai mult ca orice un spaţiu al meu. Vreau să pot veni seara de la facultate/servici, să-mi arunc hainele şi papucii, să ascult muzică, să beau un pahar de vin, să ma relaxez citind o carte şi apoi să dorm. Iar a doua zi să mă trezesc pregătită de orice.

În al doilea rând vreau să fac excursii. Muuuulte excursii. Peste tot! În România mai întâi şi apoi în alte ţări. Şi cam atât pentru început. Dar pentru toate acestea trebuie să fiu sănătoasă, să trec bacul, să intru la facultate, să-mi găsesc ceva de muncă… şi alte lucruri de genul.

Până acum norocul nu mi-a surâs niciodată, mă întreb de ce s-ar schimba totul acum? De ce ar fi altfel? Da, ştiu că trebuie să lupt cu toate puterile, să obţin ceea ce-mi doresc, dar uneori e prea grea lupta şi oricât mi-aş dori ceva tot cedez. Şi aşa mai trec un lucru la „pierderi”. Poate n-ar mai trebui să cedez. Dar cum am mai spus, am nevoie de oameni care să-mi spună că nu e o nebunie ce vreau şi că pot reuşi dacă îmi doresc cu adevărat. Pentru că aşa sunt eu, mai lipsită de încredere. Nu am nevoie de ajutor, vreau susţinere, nimic mai mult.

A! Şi încă ceva, consider că pentru unele vise e mult prea târziu. Cred că ar fi trebuit să luptăm de când am zis prima oară „vreau să fac..” sau „îmi doresc…”, trebuia să luptăm de copii. Acum e cam târziu… Sau poate că nu. Eu sper ca tuturor să li se îndeplinească visele. Nu lăsaţi să vă spulbere visele. Eu am făcut aşa şi e prea bine. Din contră, demonstraţi-le că voi puteţi.

Cam atât! Succes!

3 comentarii

  1. Daca nici sa visezi nu mai vrei, atunci e grav! Visele reprezinta limbajul sufletului. Ia si viseaza!


  2. sa vizezi este cel mai frumos :X


  3. […] Cum se întoarce roata… februarie 17, 2010 Ziceam acum ceva timp că nu mai vreau să mai visez, că mi-am interzis orice formă de visare. Ei bine, acum tocmai visele şi amintirile mă ţin în […]



Lasă un răspuns

