h1

E timpul pentru o schimbare!

Ianuarie 31, 2010

Zilele acestea mi-am dovedit că se poate, că pot fi şi altfel. Există undeva în mine şi răbdare şi indiferenţă. De ce să nu încep să le exploatez?

A trecut prima lună din an. Anul acesta a avut un început pe care nu-l aşteptam. Începusem după multă vreme să-mi fac planuri, să mă gândesc la mine, la viitor. Evident, starea aceasta a dispărut repede. De ce? Din vina mea. Numai a mea! Aşa am eu prostul obicei de a mă vedea rea, chiar dacă sunt sau nu. În fond ce contează dacă sunt rea? Contează doar dacă mie îmi face rău, dar dacă eu sunt bine, nu mă deranjează cu nimic. Mi se reproşează zilnic că sunt egoistă? Mie nu mi se pare. Adică lumea mă vede egoistă pentru că am momente când mă gândesc doar la mine şi nu mă port ca de obicei. (Da, sună ipocrit, dar aşa e.) Nu am obiceiul acesta. Cred că în faţa mea se găsesc alte persoane. De ce? Pentru că aşa sunt eu. Pentru că am plâns şi m-am bucurat pentru alţii. Nu vreau să schimb asta, cred că mă reprezintă lucrul acesta, dar să o fac pentru cei care merită, nu pentru oricine ca până acum.

Ce vreau eu acum? Vreau să duc ceva la bun sfârşit, vreau să fiu mai indiferentă, vreau să am curaj să pun toate acele întrebări care mă frământă, vreau să înfrunt oamenii care mă fac să sufăr, vreau să-mi găsesc ceva care indiferent de situaţie să mă facă să mă simt bine, vreau mai multă încredere în mine. Dar nu vreau să fie un plan, vreau să vină totul de la sine. Mai ales că am putut şi fără să dau prea mult din mine.

Cam atât! Succes mie!

4 comentarii

  1. Have a break, have a kitkat 🙂


  2. De tot, de ce nu încerci să te rupi, pentru mine mai uşor decât pare :D.


    • Doar sa ma duc departe, prin munti pe undeva, altfel nu vad cum m-as putea rupe de tot precum spui tu.



Lasă un răspuns

