h1

Bărbatul- Făt-Frumos, Femeia- Cenuşăreasă?

Februarie 3, 2010

Am petrecut ceva mai mult timp în faţa televizorului în ultimele zile. Am văzut tot felul de tâmpenii, emisiuni şi scandaluri. Şi am observat ceva. Toate fetele/femeile îl aşteaptă pe Făt-Frumos, toate sunt nişte Cenuşărese. E o prostie lucrul acesta din punctul meu de vedere. De ce trebuie să se considere nişte victime ( căci asta era Cenuşăreasa ), nişte fiinţe neajutorate, care provoacă milă. Sunt ei consideraţi „sexul puternic”, dar asta nu înseamnă că femeile sunt nişte neajutorate.

Sunt de părere că un bărbat normal(!) nu va vrea o plângăcioasă, o incapabilă lângă el. Până la urmă bărbaţii au fost crescuţi de o femeie. Au nevoie de protecţie din partea noastră, chiar dacă noi spunem că ne simţim protejate în preajma lor. Se întâmplă şi să fim noi cele protejate, dar mai rar, atunci când ni se întâmplă un lucru urât, real ( nu gen: mi-a picat un fir de păr sau mi s-a rupt o unghie, etc) atunci da, avem nevoie. O femeie trebuie să fie puternică, să-şi apere interesele, să ştie să dea un sfat, o îmbrăţişare, dar şi să mustre bărbatul. Iar un bărbat, după părerea mea, trebuie să fie demn, înţelept, inteligent, serios, iubitor. El trebuie să fie cel care o stăpâneşte pe femeie în acele momente. Pentru că ştim cu toţi că femeile sunt capabile de orice. Şi uneori nu trebuie lăsate să facă orice.

Personal, nu vreau să mă consider o victimă, o neajutorată. Pentru că eu pot! Pentru că de 4 ani de când îl iubesc am fost puternică. Recunosc, că au fost şi momente copilăreşti, dar cred că era din cauza vârstei, panicii. Plus că nu ştiam prea multe pe atunci. Acum, când am mai crescut, ştiu cum sunt lucrurile de fapt. Şi chiar dacă am uneori momente când poate am mai mare nevoie decât el de o îmbrăţişare, un sfat, o încurajare, sunt acolo pentru el. Evident, asta nu înseamnă că trebuie să fiu mereu la comanda lui. Nu, trebuie doar să ştii atunci când să spui nu. Da, ştiu că am deviat de la subiect, dar asta e părerea mea, despre un bărbat şi o femeie. Evident că e doar o parte, ar trebui să scriu muuult mai mult ca să vă descriu femeia şi bărbatul perfect, din punctul meu de vedere. (poate într-un viitor apropiat voi face şi asta)

Ca o concluzie, când voi fi mamă, mă voi gândi de 2 ori înainte de a-i citi poveşti fetiţei mele. Iar cele care vă credeţi Cenuşărese, nu mai visaţi, va veni El chiar dacă nu veţi striga după ajutor. Aveţi mai multă încredere în voi. Nu vă mai lăsaţi doborâte atât de uşor. Sunteţi puternice. Uitaţi-vă mai des în oglindă şi spuneţi „Eu pot!”. Şi încă ceva, dacă umblaţi prin cărţile de istorie veţi găsi modele de femei puternice. Nu vă mai purtaţi ca şi când fără el nu poţi trăi, din contră! Dacă nu aţi putea trăi fără el, până acum cum aţi rezistat? Nu mai fiţi triste! Ieşiti din voi!

Plină de prietenie, Alina.

8 comentarii

  1. 4 ani? 😕


  2. Si cum e dupa 4 ani? Se vede vreo schimbare?


    • sincer… nu mai e nimic. asta e 🙂


  3. „Uitaţi-vă mai des în oglindă şi spuneţi “Eu pot!”.”

    INCEARCA! 😀


    • Am intrat într-o terapie de optimism.


  4. eu il astept pe cel care e pt mine;x


    • toate il asteptam pe acela. sa vina mai repede totusi 🙂



Lasă un răspuns

