h1

Despre el.

Februarie 4, 2010

Ziceam ieri de femei şi bărbaţi şi am spus să încep să scriu despre femeia perfectă şi bărbatul perfect în vziunea mea. Cred că perfect e mult spus. Cred că mai bine spus sunt modele ale mele. Ce caut eu. Cum vreau să ajung eu. Sper că înţelegeţi ce vreau să spun.

Voi începe cu bărbatul pentru că sunt de părere că o femeie trebuie să ştie să se muleze după modelul bărbatului. Voi încerca să vă ofer o descriere amănunţită. Sper că voi reuşi să vă fac să vă imaginaţi bărbatul pe care îl voi prezenta.

În primul rând fizicul lui. Trebuie să fie un bărbat mai înalt decât ea. Trebuie să fie îngrijit, să aibă privirea caldă şi prietenoasă şi un zâmbet cuceritor, prezentabil. Nu prea ţin să fie frumosul frumoşilor, dar nici urât, să fie atrăgător. Să fie un bărbat bine, nici slab, nici gras, nici urât, nici frumos.

În al doilea rând, comportamentul lui, felul lui de a fi. Trebuie să fie bărbat, nu un fricos. Trebuie să fie demn, înţelept şi deştept. Nu mă aştept să fie un sfânt pentru că nu există aşa ceva, dar am pretenţia să fie sincer şi direct. Nu-mi plac ocolişurile. Să fie un tip relaxat şi cu simţul umorului. Să fie iubitor şi puţin imprevizibil. Să ştie să lupte pentru ce îşi doreşte. Să nu se dea bătut. Să nu fie bătaia de joc a nimănui. Să fie stăpân pe el. Să ştie ce vrea. Dar asta nu înseamnă că nu are voie să greşească sau să eşueze, minunat ar fi să nu, dar dacă se întâmplă n-o să-i taie nimeni capul. Eu vreau de la el siguranţă şi să fie constant, nu-mi plac schimbările. Asta nu înseamnă că voi accepta instalarea monotoniei. Nu! O să încerc să-i spun că vreau din când în când să mă surpindă. Să facă ceva pentru mine. Ceva care să mă facă să-l iubesc şi mai mult.

Nu credeam că poate fi atât de greu să descriu bărbatul visurilor mele. E foarte greu. Pentru că vreau multe de la el. Şi acele multe parcă nu le pot spune în cuvinte. Nu ştiu de ce. Ideea e că nu caut un bărbat frumos, deştept şi cu bani, devreme acasă şi care să mă mai aştepte şi cu masa pusă. Nu! Bărbatul e bărbat. Cel puţin aşa ar trebui să fie.

Sincer, nu ştiu dacă voi reuşi această performanţă de a-l găsi pe el întocmai, dar eu sper. Eu ştiu că e cineva şi pentru mine în lumea asta. Cineva care să mă preţuiască şi să mă iubească. Nu-mi fac griji.

Acum să revin cu picioarele pe pământ. Sper că nu v-am ameţit prea tare. Voi la ce bărbat visaţi?

6 comentarii

  1. Trebuie sa fie barbat, sincer si de incredere, sa ma iubeasca, sa ii pese de familie. Pe scurt, Catalin! 😀


  2. Ai grijă! Nu-l lăsa să-ţi scape, dacă l-ai găsit! 🙂


  3. Si al meu are un nume: Marius! 😀


  4. Al tau?


  5. la ce barbat vizez:-?

    hmm:-?..

    tre sa fie unu si pt mine nu?;;)

    sau poate mai multi:))

    oricum greu de gasit un barbat asa cum ni`l dorim.
    Dar:Speranta moare ultima:.

    pup:*



Lasă un răspuns

