h1

Mă mint singură!

Februarie 5, 2010

Nu pot! Degeaba spun eu că sunt puternică, că pot când ştiu foarte bine că mă înşel. Nu e nimic. Nu pot nimic. Am vrut să renunţ, să îmi văd de viaţa mea, dar am putut? Evident că nu. Mă simt tare singură. Am pus un zid între mine şi restul oamenilor ce greu va fi dărâmat. Sunt foarte suspicioasă când cineva îmi vorbeşte frumos. De ce ar face asta, dacă nu pentru că are nevoie de ceva de la mine? Pentru că îi pasă? De ce i-ar păsa? Nu are de ce. Ştiu că nu e bine ce fac, dar nu mai vreau să sufăr, nu mai vreau să fiu tristă. Vreau să mă pot bucura din nou de acele lucruri mărunte pe care toată lumea le ignoră. Vreau să mă simt folositoare. Vreau să fac ce-mi place. Vreau un prieten. Un prieten prieten.

Îmi lipseşti…

2 comentarii

  1. Te intrebi pe tine cat mai poti minti? Cam aiurea…


    • Finalul este destinat altcuiva 😛
      Greseala mea!



Lasă un răspuns

