h1

Mereu

Februarie 6, 2010

Ştiu că nu am fost perfectă. Ştiu că am greşit poate de prea multe ori. Ştiu că nu am fost cum m-ai vrut. Şi totuşi, te-am iubit mai mult decât pe mine.

Amândoi am greşit, am suferit. Nu vom şti niciodată cine a suferit cel mai mult. Dar nu contează asta. Amândoi, de fiecare dată, ne-am ridicat frunţile şi am mers mai departe, împreună. De ce? Poate datorită sentimentelor ce le avem unul pentru celălalt sau poate pentru că am avut nevoie unul de altul sau poate pentru că suntem la fel. Ideea e că, acum, eu am nevoie de tine. Pentru ce am nevoie? Am nevoie să te iubesc. Am nevoie să mă priveşti iar si să mă simt prietena ta. Am nevoie să simt că nu m-ai uitat. Am nevoie să te iubesc şi mai mult.

Orice va fi, amândoi ştim că eu voi fi acolo, indiferent de ce faci, ce spui, lângă tine mă vei găsi. De ce? Pentru că te iubesc şi-mi pasă! Ţi-am spus de atâtea ori că dacă tu eşti fericit şi eu sunt fericită. Pentru că trăiesc prin tine.

Te iubesc!

3 comentarii

  1. Putina drama nu strica niciodata.


  2. Foarte frumoasă declaraţie 😉



Lasă un răspuns

