h1

Ce mai urmează?

Februarie 7, 2010

Am tot păţit chestii „vacanţa” aceasta.

Am descoperit că am probleme serioase cu ochii. Am ceva şi la burtă. Sunt şi alergică. Încă nu se ştie la ce. Trebuie să fac un test. Şi parcă nu era suficient, azi aşa deodată fără să fac nimic special, mă ridic din pat şi nu puteam merge.

Problemă e că de câteva zile mă tot gândeam, dacă îmi va fi rău şi nu voi ajunge la examen? Acum văd că temerile mele parcă se adeveresc. Mi-e cam frică sinceră să fiu. Sper să nu fie nimic grav. Sper să-mi treacă. Sper să pot da examenul. Cam atât. Ţineţi-mi pumnii, vă rog!

3 comentarii

  1. Crezi tu că scapi așa ușor de examen? :))


    • Nu vreau să scap. Asta e ideea, să nu scap!


  2. Ai si tu mai multa grija.



Lasă un răspuns

