h1

S-a terminat.

Februarie 7, 2010

A trecut şi vacanţa dintre semestre. Personal, nu am făcut nimic în această vacanţă. Nici nu-mi aduc aminte bine când a început. În afara faptului că începe şcoala, se apropie şi BACul. Cum v-am mai spus, sunt calmă. Cred că e liniştea dinaintea furtunii. Sunt prea calmă. Încă nu realizez exact ce se întâmplă. Poate odată cu revenirea la şcoală voi realiza şi eu ce se întâmplă.

Vacanţa nu a trecut nici repede, nici greu. Recunosc că au fost momente destule când voiam să mă duc la şcoală. Problema e că nu am făcut nimic. Dar nimic. Nu am reuşit să citesc ce mi-am propus, nu am exersat. Nu am făcut nimic legat de şcoală. De fiecare dată găseam altceva. Nu prea am stat nici la calculator. Nici nu am dormit. Ce am făcut până la urmă? Păi, am pictat. Când eram ceva mai mică caştigasem premii frumuşele la concursuri de artă şi am vrut să văd ce-mi mai poate pielea. Mi-a plăcut să mă joc cu, culorile. Mă relaxam şi mai tare dacă ascultam o muzică potrivită. O muzică de cameră. A fost interesant. Cred că voi mai picta. Mă relaxează. Practic, creez o lume aşa cum o vreau eu.

Am citit totuşi reviste, ziare, bloguri, unde se vorbea peste tot de vară. Toţi abia aşteaptă să vină vara. Şi eu aştept să vină vara oarecum. În vară e BACul, dar e posibil să-mi dobândesc independenţa ceea ce-mi doresc foarte tare.

Cam atât. O duminică frumoasă tuturor!

Lasă un răspuns

