h1

Aş vrea ca timpul să treacă mai repede…

Februarie 8, 2010

Probabil unii m-ar critica pentru că-mi doresc ca timpul să treacă. Dar aşa sunt eu. Mai cu sus-n jos. Eu vreau să treacă repede şi să  se oprească vara. E cel mai bine. Vara se termină şcoala de tot, pot face ce vreau şi e vară! Nu iubesc căldura excesivă, dar asta e. Nu poate fi perfect totul.

Dacă trece timpul mai repede poate uit mai uşor. Ce-i drept, timpul nu a ţinut niciodată cu mine. Nu s-a oprit, nu a mers mai repede, nici mai încet pentru mine, niciodată. Dar nu-i nimic. Poate măcar de data aceasta va fi diferit. Măcar până prin aprilie să zboare. Apoi mă descurc eu cumva.

Domnule Timp, mă puteţi ajuta şi pe mine, măcar de data aceasta, vă rog?

5 comentarii

  1. Cu timpul nu-i de gluma! E unul dintre dusmanii mei. Asta e. Nu ne putem impotrivi. Iar tu, gaseste-ti ceva de facut ca sa treaca timpul mai repede.


    • E duşmanul meu cel mai mare. Cred!
      Nu cred că pot găsi ceva de făcut…


  2. timpul nu trece mai repede sau mai incet, nu se opreste ptr nimeni. asta depinde de fiecare ce face si cum percepe timpul. daca ai ziua plina de activitati nici nu stii cand trece, daca e mai libera ziua evident ca tine se pare ca trece greu.


  3. nu


    • Vorbeam cu timpul… ?



Lasă un răspuns

