h1

Nu mai vreau!

Februarie 9, 2010

Nu mai vreau…  Nu mai pot. M-am săturat! Nu mai vreau să mă prefac. Nu mai vreau să zâmbesc doar pentru a nu da satisfacţie altora. Nu mai vreau să tac. Nu mai vreau nimic. Nu mai pot! Îmi vine să urlu, dar n-o pot face. De ce? Pentru că mi-am propus să nu mă mai las. Dar nu pot. Sunt slabă! Şi cu fiecare zi pot mai puţin. Nu ştiu ce să fac. Nu ştiu ce se întâmplă. Nu ştiu ce va fi. Nu mai vreau să sufăr. Nu mai vreau jumătăţi! Nu mă mai mulţumesc cu puţin. Nu mai vreau!

Peste câteva zile voi susţine un examen şi mie nu-mi sta capul deloc la asta. Nu pot! Nu mă mai pot concentra. Nu mai pot trece cu vederea. Nu mai vreau să aud nimic. Nu mai vreau nimic. Nu mai pot nimic.

Doare? Foarte tare. Sunt tare speriată. Nu mai vreau să sufăr. Nu mai vreau să fac nimic. Nu mai vreau să mă chinui. Îţi place să mă vezi căzând? Opreşte-mă!

Am nevoie de tine….

2 comentarii

  1. Chiar daca persoana pe care ti-o doresti tu sa te nu va face acest lucru…nu trebuie sa lasi acest sentiment de spaima si de apatie sa puna stapanire pe tine. Sunt convinsa ca ai persoane langa tine care ar da orice sa te vada ca esti fericita si de asemenea, deja recurg la fel de fel de activitati care sa opreasca starea ta.
    Ai incredere in tine si speranta ca vei iesi din starea asta!
    Numai bine iti doresc! >:D<


    • Multumesc pentru cuvintele de incurajare.
      Si nu prea am persoane pe langa mine, dar voi fi bine.



Lasă un răspuns

