h1

Oare ştii ?

Februarie 10, 2010

Mă întreb dacă ştii oare cum mă simt. Ştii câtă durere mă apasă? E o durere atât de mare că nu-şi găseşte loc în corpul meu. Oare ştii cât mă chinuie totul? Oare ştii cât de mult îmi lipseşti? Oare ştii cât de multe aş vrea să-ţi spun?

Mă chinuie că nu ştiu de ce? De ce s-a întâmplat acum asta? Îmi era dor de tine şi când te ştiam al meu, acum e şi mai greu. E prea greu. Mult prea greu! Dacă cândva se făceau glume zicând că sunt dependentă de tine, acum nu mai sunt glume. Nu au fost niciodată. Şi cu fiecare zi e tot mai greu. Am nevoie de o doză. Am nevoie să-ţi simt căldura, să te ating, să te ştiu al meu…  Am nevoie să te iubesc.

Oare asta ai vrut pentru mine? Ai vrut să mă vezi tristă, pierdută? Ai vrut să mă îndepărtezi de tine? De ce? Ce ţi-am făcut? Am nevoie să ştiu ce se întâmplă. Aşa îmi voi da seama ce să fac. Aş lupta pentru tine. Aş face ceva. Dar nu ştiu dacă mai are rost. Şi dacă are rost, ce să fac? Trebuie să ştiu ce se întâmplă. Nu mă mai lăsa să mă chinui. Nu mă mai tortura.

Şi dacă scopul tău e să mă vezi la pământ, află că ai reuşit. M-ai doborât. Am căzut undeva tare jos. Atât de jos că mă tem că greu voi mai ieşi de acolo. Ajută-mă! Ajută-mă să înţeleg ce vrei de la mine. Ajută-mă! Te rog… Dacă ţi-a păsat măcar un pic de mine, nu mă lăsa aşa. Fie-ţi milă!  Ştii ce simt pentru tine. Nu mă lăsa să mă chinui, te rog… Ajută-mă!

Ţi-am zis de multe ori şi tu ştii asta: te iubesc! Mereu te-am iubit. Nu mă lăsa aşa, te rog. Spune-mi ce se întâmplă. Spune-mi! Vreau să ştiu ce e asta. Vreau să ştiu dacă e precum cred eu. Vreau.. Ajută-mă! Nu pot. Înţelege-mă, te rog. Măcar de data asta. Spune-mi. Nu mă mai chinui! Pentru că nu pot. Nu pot suporta. Nu sunt puternică.

Spune-mi. Ajută-mă, te rog…!

3 comentarii

  1. Alina, sincer iti spun ca nu-mi place starea ta… sunt convinsa ca nici tie. Nu lasa pe absolut nimeni sa te „puna la pamant”, fi tu cea care poate sa-i intimideze pe ceilalti…
    Vorba unui cantec: „Nu mai sunt copilul cu slabiciuni de altadata, acum sunt slabiciunea altora pentru ca am carater de piatra!” Aminteste-ti aceasta fraza zilnic, ai sa vezi ca o sa te simti mai puternica..chiar si pentru 5 minute.
    Daca acea persoana e asa de indiferenta cu tine si te face sa ai lacrimi pe obraz, inseamna ca nu te merita si nu te-a meritat niciodata! Deci, la randul tau trebuie sa o tratezi cu indiferenta. Deschide-ti inima spre oameni care te merita cu adevarat! Dar mai presus de toate, fi demna de tine!
    Curaj, se poate! Ti-o spun din proprie experienta.


    • Incerc. Incerc tot ce se poate. Sper sa reusesc cu ceva. Multumesc de sfaturi.


  2. Imi pare rau,nu te cunosc,dar incearca sa asculti Valeri Penisoara-Fosta Iubire,poate reusesti sa devina exact „un numar vechi de telefon”.Poate nu e stilul de muzica,pe care il asculti,dar incearca macar o data.
    Eu am o vorba de mult,decat singura in doi,mai bine singura de una singura.
    Sper sa iti fie bine.



Lasă un răspuns

