h1

Schimbare.

Februarie 11, 2010

De mult voiam să schimbăm numele blogului şi tema. Azi în sfârşit s-a întâmplat. Evident, vrem să ne spuneţi dacă vă deranjează ceva, dacă vă plăcea mai mult tema cealaltă.

Problema e că tema cealaltă ne tăia headerul în 2. Şi de asta am vrut să o schimbăm. Plus că vine primăvara şi am vrut să aducem puţină lumină blogului. Numele l-am schimbat pentru că era nevoie. Nu prea ne reprezenta. Am încercat ceva care să ne reprezinte.

Sper să vă placă! Aşteptăm sugestii, comentarii, nu ne suparăm.

4 comentarii

  1. ce e cu degetele alea acolo=)))))))))))))…vai mi’aţi înveselit noaptea =)))

    Analizând acum ideea pe care o expuneţi:
    „Problema e că tema cealaltă ne tăia headerul în 2″…dotiţi deci ca tot ce scrieţi să fie luat ca un tot si blogul să nu mai fie împărţit in 2, asemenea header’ului din tema precedentă…
    Scuze simţeam nevoia să filosofez :)))))
    Tema e ok, nu prea cad bine categoriile alea jos da’ nu prea aveţi ce să faceţi 😕


    • Da.. are multe defecte tema asta. O sa ne mai chinuim cu ea… Adica vom vedea alta. n`am inteles, iti place sau nu headerul nostru? :>


  2. Mi’a înveselit seara. Deci mă amuză, deci îmi place:))


    • te amuza degetele mele ?:-w :))))



Lasă un răspuns

