h1

Încerc.

Februarie 12, 2010

Încerc şi nu prea îmi iese. Încerc degeaba… Tot acolo în fundul prăpastiei sunt, orice aş face. Ştiu să mă prefac de minune. Cred că şi tu mă vezi fiind bine. Nu sunt. Nu pot fi!

Te-am visat. Erai atât de aproape. Ţi-am simţit parfumul, căldura, pe tine. Asta înseamnă că mă mai vizitezi din când în când? Lasă-mă să cred că da. Retrăiesc toate clipele frumoase pe care le-am petrecut împreună. Cu aceste clipe mă hrănesc. Ele îmi vor rămâne mereu.

Ce frumos eşti. Aş fi vrut să-ţi fi spus asta. Aş fi vrut să-ţi fi spus mai multe. Îmi place că măcar te pot auzi. Ştii doar cât de mult îmi place să te ascult. Nu contează despre ce vorbeşti. Eu mă bucur că te aud.

Vreau să încerc să mă apropii de tine cumva. Nu ştiu cum, dar vreau. Mi-e frică rău. Mi-e frică să nu mă respingi. Dar o să mă risc. Nu mai am ce pierde. Totuşi, dacă nu mai e nicio şansă, spune-mi ca să nu mă mai chinui. Eu voi încerca. Dumnezeu cu mila.

Te iubesc…

Lasă un răspuns

