h1

Oare de ce nu pot să mă abţin?

Februarie 14, 2010

Am o mare problemă: nu mă învăţ minte!

Sunt lucruri care ştiu că se vor sfârşi rău pentru mine şi totuşi nu mă pot abţine. Oare de ce? Câte trebuie să încasez ca să mă pot potoli?

Dar aşa e la mine mereu. Ştiu teoriile perfect, cu practica e mai greu. Nu ştiu când şi cum mă voi învăţa minte… Dar trebuie să mai tac, să mă mai abţin, să mai las de la mine. Trebuie. Cumva.

După cum vedeţi, pot să fac eu 1000 de pauze, să mă duc în munţi, în pădure, în singurătate, tot găsesc ceva să stric, să rup, să demolez, să alung de lângă mine pentru că aşa sunt eu. Şi nu mai vreau… Trebuie să mă controlez. Nu ştiu cum, dar trebuie.

Am la ce să reflectez la noapte… Poate găsesc ceva.

Lasă un răspuns

