h1

Cum se întoarce roata…

Februarie 17, 2010

Ziceam acum ceva timp că nu mai vreau să mai visez, că mi-am interzis orice formă de visare. Ei bine, acum tocmai visele şi amintirile mă ţin în viaţă.

Îmi plac visele pentru că mă fac să-l simt mai aproape pe el. Îmi place să visez pentru că îl văd pe el. Îmi plac visele pentru că-mi dau o stare de bine. Îmi plac visele pentru că el e acolo. Am început în ultima vreme să-mi doresc să dorm mai mult, să visez şi mai mult, să te simt cât mai mult şi mai tare.

Îmi lipseşti tare. Mă simt tare singură. Mă simt incompletă. Mi-e dor de tine. Să mai vii, te rog.

Lasă un răspuns

