h1

Poftă de evadare.

Februarie 17, 2010

De ceva timp am o mare poftă de evadare.

Vreau să fac ceva ieşit din comun. Ceva ce nimeni nu se aşteaptă. Ceva ce nu mă caracterizează, ceva amuzant, ceva energic, ceva surprinzător şi vesel. Am o energie în ultima vreme pe care nu ştiu cum să o folosesc. Îmi mai vin mie nişte idei, dar nimic special. Nu e ceea ce caut. Aş face o nebunie. Am chef să evadez. Vreau să evadez. Vreau să fac o nebunie.

Mai rău ar fi să-mi vină vreo idee şi să n-o pot pune în practică. Sper să se termine cu bine. 🙂

One comment

  1. se va termina..ai sa vezi ce chef vei avea de nebunie dupa ce terminam cu toate ..abia astept
    si in rest,fii asa cum esti ,incearca sa ai o doza de nebunie in fiecare zi.. asa te vei simti in largul tau(spun eu)!



Lasă un răspuns

