h1

O Ciudăţică prea ciudată.

Februarie 20, 2010

Nu ştiu ce se întâmplă cu mine în ultima vreme. Am mai scris şi zilele trecute că am o stare ciudată, că vreau să fac ceva. Nu mi-a trecut pofta. Ba chiar cu fiecare zi e tot mai puternică. Şi din cauză că nu am reuşit nimic până acum sunt tare agitată. Vorbesc prea mult. Aşa e, sunt tare vorbăreaţă, dar acum exagerez. Nu dau voie nimănui să mai vorbească. Nu am deloc răbdare să ascult, să aştept. Nu prea mai pot sta într-un loc prea mult timp. Şi nu aveam probleme de genul acesta până acum.

Nu-mi place. Sunt agitată, nervoasă, ciudată. Spun lucruri pe care mai apoi le regret într-un fel. Mă cert cu oamenii cam degeaba. Sunt încă tare încordată. Nu mă pot relaxa. Nu prea ştiu cum, că aş vrea, dar nimic nu pare suficient de bun. Aş vrea să plec undeva. Aş vrea să fac ceva. Aş vrea să am mai mult curaj. Aş vrea să-ţi pot spune atât de multe. Aş vrea să mă înţelegi, să mă sprijini. Ţi-am mai zis, am nevoie de tine. Am nevoie de tine cât mai aproape…

Noapte bună…

One comment

  1. Trebuie sa te relaxezi. Bucura-te de ce ai. Iesi mai des. Nu mai baga in seama toate chestiile. Vezi-ti de ale tale.
    Asculta-ti inima!



Lasă un răspuns

