h1

Prezent ucis de Trecut şi Viitor

Februarie 22, 2010

Cum vă puteţi da seama şi din titlu, al meu prezent este cam omorât de viitor şi de trecut.

În ultima vreme sunt din ce în ce mai speriată. Nu ştiu ce urmează. Nu ştiu ce şi cum va fi, dar ştiu ce a fost şi credeţi-mă, nimic bun nu a fost. Şi asta mă face să fiu şi mai speriată. Gândul la viitor devine un coşmar din cauza trecutului deloc reuşit. Şi asta nu mă lasă să trăiesc prezentul. Şi îmi pare rău. Dar, nu prea am ce face. Numai eu ştiu cum şi ce a fost… Nu mai vreau să mai fie aşa. Nu mai vreau să iasă rău. Niciodată nu a fost cum am vrut. Am speranţe după mult timp că poate voi reuşi de data aceasta. Sper…

Mi s-a spus că nu-mi iese cum vreau eu pentru că vreau prea mult. Mie nu mi se pare mult. Ştiu care îmi sunt puterile. Dar am mai zis, nu mă mai mulţumesc cu puţin. Măcar de data asta!

Problema nu e că nu ştiu ce voi face. Mie mi-e frică să mă apuc ceva şi să eşuez… Mai ales că nu prea am realizări. Nu am ce mi-am dorit. Mă deranjează şi că pun preţ pe ce zic unii. Nu mai vreau să mai ascult de alţii. Pentru că nu sunt oameni prea mulţi care să-şi dorească ca eu să reuşesc. Aşa că nu am de ce să ţin cont de toate părerile…

Nu mai vreau să pierd timpul măcinându-mă. Nu mai vreau să pierd timpul gândindu-mă la ce va fi. Poate aşa lucrurile vor veni de la sine şi nu va mai fi nicun eşec. Poate.

Vine primăvara. Poate mă va mai înveseli. Poate voi mai uita. Poate voi reuşi…

2 comentarii

  1. Probabil stii si tu asta, dar pe bune, ceri prea multe de la tine. Mai lasa totul in pace. Mai bucura-te de ce poti, relaxeaza-te.
    Ai grija. sa nu-ti scape tot de sub control si sa suferi si mai tare, mai lasa de la tine.
    >:D<


    • Nu e chiar atat de usor pentru mine sa fiu nepasatoare. mi-a placea dar… nu prea pot 😛



Lasă un răspuns

