h1

Nimic nou (2)

Februarie 26, 2010

Nu s-a întâmplat nimic special. Nimic nou. Aceeaşi eu doar cu ceva mai multă lene şi lipsă de inspiraţie.

Nu prea am mai scris. Nu prea am mai ştiut ce să scriu. Nu mi s-a părut nimic suficient de bun. Am avut zile în care aveam vreo 5-6 ciorne, dar nu erau suficient de bune. Nu era nimic destul de interesant. O să revin acuş. Voi ieşi din starea aceasta curând. Am de gând ceva nebunesc. Sper să-mi iasă. Dacă-mi iese vă voi povesti… Dacă nu, mai vedem.

Dar va ieşi, nu-i aşa?

Lasă un răspuns

