h1

Tu eşti primăvara mea.

Martie 13, 2010

Poate sună ca un clişeu, dar pentru mine aşa e. Tu eşti primăvara mea.

Ieri, mă gândeam la tine, la vremea de afară, iar la tine, iar la vreme.. şi astfel am găsit multe asemănări între tine şi primăvară. După părerea mea primăvara este de departe cel mai frumos anotimp. Primăvara reprezintă un nou început  pentru natură în fiecare an, la fel cum tu eşti pentru mine un nou început zilnic. La fel cum tu poţi zâmbi după ce o zi întreagă ai fost trist, la fel şi primăvara poate avea dimineţi destul de mohorâte şi după-amiezi însorite. La fel cum soarele de primăvară poate încălzi atât de puternic într-o zi destul de friguroasă, şi tu mă poţi face să zâmbesc chiar şi în cele mai urâte momente.

Dar, ca orice lucru bun există şi părţi rele. Nu-mi plac schimbările de vreme bruşte primăvara. Şi tu ai defectele tale dar, pe acelea le iubesc. Poate dacă altă persoană le-ar avea aş spune clar nu. Dar la tine.. la tine e totul altfel. E posibil să-ţi iubesc cel mai tare defectele pentru că asta îmi arată că nu eşti chiar perfect şi că şi tu mai greşeşti şi aşa mă pot considera suficientă pentru tine. Oricum tu eşti cel special.
Primăvara aduce flori colorate, un soare prietenos, păsărele şi cântecele lor, căldură, veselie. Tu ai pentru mine sărutări pline de pasiune, îmbrăţisări calde, priviri prietenoase şi zâmbete curate.

Nu ştiu dacă am reuşit să fac o paralelă destul de convingătoare, dar ştiu sigur că tu eşti primăvara mea.

One comment

  1. Poate ca gandurile tale frumoase au induplecat iarna care s-a mai potolit.



Lasă un răspuns

