h1

Fără cuvinte

Martie 20, 2010

În ultima vreme am o nouă problemă. E ceva de moment sunt sigură, dar mă cam deranjează. Nu-mi găsesc cuvintele potrivite pentru ceea ce vreau să exprim. În capul meu se formează o idee, dar apoi nu sunt capabilă să o susţin aşa cum îmi doresc. Nu prea înţeleg de ce. Acesta e şi motivul pentru care nu mai postez atât de des. Şi îmi pare rău. Pentru că am avut şi idei bune, dar dacă nu le-am putut susţine…

Mă gândesc că de vină sunt oboseala, neliniştea şi nerăbdarea care mă caracterizează în ultima vreme. Sau poate chiar sunt într-o pasă „fără cuvinte”. Cine ştie. Sper să-mi treacă repede şi mă reapuc de scris. Pentru că-mi place să scriu. Pentru a nu-mi mai părea rău după ideile mele. Eu sper să ne citim curând.

O seară liniştită.

Lasă un răspuns

